Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שלמה ארצי צעיר / Presentation עופר בן 70 - Ofer 70 years old - YouTube / נוהגים לייחס את המהפך בקריירה של שלמה ארצי לאלבומו גבר הולך לאיבוד שיצא בשנת 1978.

אנו שמחים להודיע לכם על מופע מיוחד של הזמר והיוצר שלמה ארצי . שלמה ארצי חגג חמישה עשורי פעילות מול קהל מעריץ שקיבל מנה גדושה של הלהיטים המוכרים בעזרת חברים כמו ישי ריבו . כל שיר הוא זיכרון בלתי נמנע: שלמה חיים ארצי (נולד ב־26 בנובמבר 1949) הוא זמר־יוצר, מוזיקאי, מלחין, פזמונאי, מפיק מוזיקלי, שדרן רדיו, בעל טור ושחקן ישראלי. נמנה עם הזמרים המצליחים בישראל .

אנו שמחים להודיע לכם על מופע מיוחד של הזמר והיוצר שלמה ארצי . תכירו את שיר פינטו - וואל×
תכירו את שיר פינטו - וואל×"! ×'רנז'×" from img.wcdn.co.il
אנו שמחים להודיע לכם על מופע מיוחד של הזמר והיוצר שלמה ארצי . כולה שלמה ארצי, זה לא שתהיה כאן התגלות רוחנית ואני ושלמה נעוף. נמנה עם הזמרים המצליחים בישראל . כל שיר הוא זיכרון בלתי נמנע: כך עברה עליי הופעת שלמה ארצי הראשונה שלי. שירים של פזמונאים צעירים שכתבו במיוחד עבורו, וכן שירים שכתב בעצמו. שלמה ארצי חגג חמישה עשורי פעילות מול קהל מעריץ שקיבל מנה גדושה של הלהיטים המוכרים בעזרת חברים כמו ישי ריבו . שלמה חיים ארצי (נולד ב־26 בנובמבר 1949) הוא זמר־יוצר, מוזיקאי, מלחין, פזמונאי, מפיק מוזיקלי, שדרן רדיו, בעל טור ושחקן ישראלי.

נוהגים לייחס את המהפך בקריירה של שלמה ארצי לאלבומו גבר הולך לאיבוד שיצא בשנת 1978.

ארצי של גבר הולך לאיבוד הוא אדם צעיר אבל לא ילד, בן 29. אחד משיתופי הפעולה הידועים ביותר של אקשטיין היה עם שלמה ארצי, והאחרון בחר להזכיר את השיר הזה במילות הפרידה שלו. כולה שלמה ארצי, זה לא שתהיה כאן התגלות רוחנית ואני ושלמה נעוף. שלמה חיים ארצי (נולד ב־26 בנובמבר 1949) הוא זמר־יוצר, מוזיקאי, מלחין, פזמונאי, מפיק מוזיקלי, שדרן רדיו, בעל טור ושחקן ישראלי. נוהגים לייחס את המהפך בקריירה של שלמה ארצי לאלבומו גבר הולך לאיבוד שיצא בשנת 1978. נמנה עם הזמרים המצליחים בישראל . שירים של פזמונאים צעירים שכתבו במיוחד עבורו, וכן שירים שכתב בעצמו. כך עברה עליי הופעת שלמה ארצי הראשונה שלי. שלמה ארצי חגג חמישה עשורי פעילות מול קהל מעריץ שקיבל מנה גדושה של הלהיטים המוכרים בעזרת חברים כמו ישי ריבו . כל שיר הוא זיכרון בלתי נמנע: אולי הוא לא טרנדי, והוא בטח לא צעיר, ואין לו סאונד חדשני, אבל שלמה ארצי בגיל 63 ובמינון הנכון הוא עדיין ההופעה הכי טובה . אנו שמחים להודיע לכם על מופע מיוחד של הזמר והיוצר שלמה ארצי .

שלמה ארצי חגג חמישה עשורי פעילות מול קהל מעריץ שקיבל מנה גדושה של הלהיטים המוכרים בעזרת חברים כמו ישי ריבו . שלמה חיים ארצי (נולד ב־26 בנובמבר 1949) הוא זמר־יוצר, מוזיקאי, מלחין, פזמונאי, מפיק מוזיקלי, שדרן רדיו, בעל טור ושחקן ישראלי. נוהגים לייחס את המהפך בקריירה של שלמה ארצי לאלבומו גבר הולך לאיבוד שיצא בשנת 1978. ארצי של גבר הולך לאיבוד הוא אדם צעיר אבל לא ילד, בן 29. אולי הוא לא טרנדי, והוא בטח לא צעיר, ואין לו סאונד חדשני, אבל שלמה ארצי בגיל 63 ובמינון הנכון הוא עדיין ההופעה הכי טובה .

נוהגים לייחס את המהפך בקריירה של שלמה ארצי לאלבומו גבר הולך לאיבוד שיצא בשנת 1978. Presentation עופר ×'ן 70 - Ofer 70 years old - YouTube
Presentation עופר ×'ן 70 - Ofer 70 years old - YouTube from i.ytimg.com
שירים של פזמונאים צעירים שכתבו במיוחד עבורו, וכן שירים שכתב בעצמו. אנו שמחים להודיע לכם על מופע מיוחד של הזמר והיוצר שלמה ארצי . אחד משיתופי הפעולה הידועים ביותר של אקשטיין היה עם שלמה ארצי, והאחרון בחר להזכיר את השיר הזה במילות הפרידה שלו. אולי הוא לא טרנדי, והוא בטח לא צעיר, ואין לו סאונד חדשני, אבל שלמה ארצי בגיל 63 ובמינון הנכון הוא עדיין ההופעה הכי טובה . שלמה חיים ארצי (נולד ב־26 בנובמבר 1949) הוא זמר־יוצר, מוזיקאי, מלחין, פזמונאי, מפיק מוזיקלי, שדרן רדיו, בעל טור ושחקן ישראלי. שלמה ארצי חגג חמישה עשורי פעילות מול קהל מעריץ שקיבל מנה גדושה של הלהיטים המוכרים בעזרת חברים כמו ישי ריבו . נוהגים לייחס את המהפך בקריירה של שלמה ארצי לאלבומו גבר הולך לאיבוד שיצא בשנת 1978. ארצי של גבר הולך לאיבוד הוא אדם צעיר אבל לא ילד, בן 29.

אחד משיתופי הפעולה הידועים ביותר של אקשטיין היה עם שלמה ארצי, והאחרון בחר להזכיר את השיר הזה במילות הפרידה שלו.

שלמה ארצי חגג חמישה עשורי פעילות מול קהל מעריץ שקיבל מנה גדושה של הלהיטים המוכרים בעזרת חברים כמו ישי ריבו . כל שיר הוא זיכרון בלתי נמנע: כך עברה עליי הופעת שלמה ארצי הראשונה שלי. נמנה עם הזמרים המצליחים בישראל . שלמה חיים ארצי (נולד ב־26 בנובמבר 1949) הוא זמר־יוצר, מוזיקאי, מלחין, פזמונאי, מפיק מוזיקלי, שדרן רדיו, בעל טור ושחקן ישראלי. נוהגים לייחס את המהפך בקריירה של שלמה ארצי לאלבומו גבר הולך לאיבוד שיצא בשנת 1978. כולה שלמה ארצי, זה לא שתהיה כאן התגלות רוחנית ואני ושלמה נעוף. אולי הוא לא טרנדי, והוא בטח לא צעיר, ואין לו סאונד חדשני, אבל שלמה ארצי בגיל 63 ובמינון הנכון הוא עדיין ההופעה הכי טובה . שירים של פזמונאים צעירים שכתבו במיוחד עבורו, וכן שירים שכתב בעצמו. ארצי של גבר הולך לאיבוד הוא אדם צעיר אבל לא ילד, בן 29. אחד משיתופי הפעולה הידועים ביותר של אקשטיין היה עם שלמה ארצי, והאחרון בחר להזכיר את השיר הזה במילות הפרידה שלו. אנו שמחים להודיע לכם על מופע מיוחד של הזמר והיוצר שלמה ארצי .

אולי הוא לא טרנדי, והוא בטח לא צעיר, ואין לו סאונד חדשני, אבל שלמה ארצי בגיל 63 ובמינון הנכון הוא עדיין ההופעה הכי טובה . שלמה חיים ארצי (נולד ב־26 בנובמבר 1949) הוא זמר־יוצר, מוזיקאי, מלחין, פזמונאי, מפיק מוזיקלי, שדרן רדיו, בעל טור ושחקן ישראלי. שירים של פזמונאים צעירים שכתבו במיוחד עבורו, וכן שירים שכתב בעצמו. אנו שמחים להודיע לכם על מופע מיוחד של הזמר והיוצר שלמה ארצי . נוהגים לייחס את המהפך בקריירה של שלמה ארצי לאלבומו גבר הולך לאיבוד שיצא בשנת 1978.

אנו שמחים להודיע לכם על מופע מיוחד של הזמר והיוצר שלמה ארצי . (מתוך ×
(מתוך ×"עיתון ‘ש×'יעי’) from bneiakiva.org.il
אנו שמחים להודיע לכם על מופע מיוחד של הזמר והיוצר שלמה ארצי . שירים של פזמונאים צעירים שכתבו במיוחד עבורו, וכן שירים שכתב בעצמו. שלמה ארצי חגג חמישה עשורי פעילות מול קהל מעריץ שקיבל מנה גדושה של הלהיטים המוכרים בעזרת חברים כמו ישי ריבו . כל שיר הוא זיכרון בלתי נמנע: אחד משיתופי הפעולה הידועים ביותר של אקשטיין היה עם שלמה ארצי, והאחרון בחר להזכיר את השיר הזה במילות הפרידה שלו. כולה שלמה ארצי, זה לא שתהיה כאן התגלות רוחנית ואני ושלמה נעוף. נוהגים לייחס את המהפך בקריירה של שלמה ארצי לאלבומו גבר הולך לאיבוד שיצא בשנת 1978. כך עברה עליי הופעת שלמה ארצי הראשונה שלי.

ארצי של גבר הולך לאיבוד הוא אדם צעיר אבל לא ילד, בן 29.

ארצי של גבר הולך לאיבוד הוא אדם צעיר אבל לא ילד, בן 29. שירים של פזמונאים צעירים שכתבו במיוחד עבורו, וכן שירים שכתב בעצמו. נוהגים לייחס את המהפך בקריירה של שלמה ארצי לאלבומו גבר הולך לאיבוד שיצא בשנת 1978. כולה שלמה ארצי, זה לא שתהיה כאן התגלות רוחנית ואני ושלמה נעוף. כך עברה עליי הופעת שלמה ארצי הראשונה שלי. כל שיר הוא זיכרון בלתי נמנע: אולי הוא לא טרנדי, והוא בטח לא צעיר, ואין לו סאונד חדשני, אבל שלמה ארצי בגיל 63 ובמינון הנכון הוא עדיין ההופעה הכי טובה . נמנה עם הזמרים המצליחים בישראל . אנו שמחים להודיע לכם על מופע מיוחד של הזמר והיוצר שלמה ארצי . שלמה ארצי חגג חמישה עשורי פעילות מול קהל מעריץ שקיבל מנה גדושה של הלהיטים המוכרים בעזרת חברים כמו ישי ריבו . שלמה חיים ארצי (נולד ב־26 בנובמבר 1949) הוא זמר־יוצר, מוזיקאי, מלחין, פזמונאי, מפיק מוזיקלי, שדרן רדיו, בעל טור ושחקן ישראלי. אחד משיתופי הפעולה הידועים ביותר של אקשטיין היה עם שלמה ארצי, והאחרון בחר להזכיר את השיר הזה במילות הפרידה שלו.

שלמה ארצי צעיר / Presentation עופר ×'ן 70 - Ofer 70 years old - YouTube / נוהגים לייחס את המהפך בקריירה של שלמה ארצי לאלבומו גבר הולך לאיבוד שיצא בשנת 1978.. כך עברה עליי הופעת שלמה ארצי הראשונה שלי. שלמה חיים ארצי (נולד ב־26 בנובמבר 1949) הוא זמר־יוצר, מוזיקאי, מלחין, פזמונאי, מפיק מוזיקלי, שדרן רדיו, בעל טור ושחקן ישראלי. אולי הוא לא טרנדי, והוא בטח לא צעיר, ואין לו סאונד חדשני, אבל שלמה ארצי בגיל 63 ובמינון הנכון הוא עדיין ההופעה הכי טובה . כולה שלמה ארצי, זה לא שתהיה כאן התגלות רוחנית ואני ושלמה נעוף. נוהגים לייחס את המהפך בקריירה של שלמה ארצי לאלבומו גבר הולך לאיבוד שיצא בשנת 1978.